Vmans Fight Night
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

2. Spørgsmål

2 posters

Go down

2. Spørgsmål Empty 2. Spørgsmål

Post  Kildebrønde IF Mon Oct 22, 2007 4:57 pm

1. Får vi af vide over brev hvornår vi starter? Eller skal vi selv holde øje herinde på forum?

2. Må vi bruge tekster som vi allerede har skrevet, f.x i det tidligere forum? (Eller kan jeg nu sætte mig og skrive "et dis" og så bruge det?)

Kildebrønde IF

Posts : 25
Join date : 2007-10-22

Back to top Go down

2. Spørgsmål Empty Re: 2. Spørgsmål

Post  Østerbronx Wanksters Mon Oct 22, 2007 5:01 pm

Kildebrønde IF wrote:1. Får vi af vide over brev hvornår vi starter? Eller skal vi selv holde øje herinde på forum?

2. Må vi bruge tekster som vi allerede har skrevet, f.x i det tidligere forum? (Eller kan jeg nu sætte mig og skrive "et dis" og så bruge det?)

1) det er bedst at i selv holder øje, men hvis nogle nu sku glemme det, og de aldrig kommer på skriver vi lige et brev til dem Smile

2) Freestyle battle går ud på at det ikk ska være nedskrevet, det fede ved det er at man lynhurtigt finder på det, så nej man skal ikke genbruge gamle rim, eller sidde og skrive dem ned nu, det er også derfor man i starten får et emne, for at sikre at i ikk har skrevet det ned, og hvis dommerne opdager bedrag, ka man ende med at tabe runderne Smile

//Øster
Østerbronx Wanksters
Østerbronx Wanksters
Crew

Posts : 57
Join date : 2007-10-22

Back to top Go down

2. Spørgsmål Empty Re: 2. Spørgsmål

Post  Kildebrønde IF Mon Oct 22, 2007 5:05 pm

Østerbronx Wanksters wrote:
Kildebrønde IF wrote:1. Får vi af vide over brev hvornår vi starter? Eller skal vi selv holde øje herinde på forum?

2. Må vi bruge tekster som vi allerede har skrevet, f.x i det tidligere forum? (Eller kan jeg nu sætte mig og skrive "et dis" og så bruge det?)

1) det er bedst at i selv holder øje, men hvis nogle nu sku glemme det, og de aldrig kommer på skriver vi lige et brev til dem Smile

2) Freestyle battle går ud på at det ikk ska være nedskrevet, det fede ved det er at man lynhurtigt finder på det, så nej man skal ikke genbruge gamle rim, eller sidde og skrive dem ned nu, det er også derfor man i starten får et emne, for at sikre at i ikk har skrevet det ned, og hvis dommerne opdager bedrag, ka man ende med at tabe runderne Smile


//Øster

Ok lyder helt fair, har i nogen ide om hvornår det starter? Smile Imorgen eller om 2 uger?

Kildebrønde IF

Posts : 25
Join date : 2007-10-22

Back to top Go down

2. Spørgsmål Empty Re: 2. Spørgsmål

Post  Østerbronx Wanksters Mon Oct 22, 2007 5:08 pm

Kildebrønde IF wrote:
Østerbronx Wanksters wrote:
Kildebrønde IF wrote:1. Får vi af vide over brev hvornår vi starter? Eller skal vi selv holde øje herinde på forum?

2. Må vi bruge tekster som vi allerede har skrevet, f.x i det tidligere forum? (Eller kan jeg nu sætte mig og skrive "et dis" og så bruge det?)

1) det er bedst at i selv holder øje, men hvis nogle nu sku glemme det, og de aldrig kommer på skriver vi lige et brev til dem Smile

2) Freestyle battle går ud på at det ikk ska være nedskrevet, det fede ved det er at man lynhurtigt finder på det, så nej man skal ikke genbruge gamle rim, eller sidde og skrive dem ned nu, det er også derfor man i starten får et emne, for at sikre at i ikk har skrevet det ned, og hvis dommerne opdager bedrag, ka man ende med at tabe runderne Smile


//Øster

Ok lyder helt fair, har i nogen ide om hvornår det starter? Smile Imorgen eller om 2 uger?

egenlig ikk, hvis tilmeldingen fortsætter på den her hastighed har vi allerede nok deltagere til iaften Razz, men jeg ka ikk sige det præcis, der ka gå nogle timer, eller nogle dage, vi må bare vente og se Smile
Østerbronx Wanksters
Østerbronx Wanksters
Crew

Posts : 57
Join date : 2007-10-22

Back to top Go down

2. Spørgsmål Empty Re: 2. Spørgsmål

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum